Ushuaia naar Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Edith Oers-Velberg - WaarBenJij.nu Ushuaia naar Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Edith Oers-Velberg - WaarBenJij.nu

Ushuaia naar Buenos Aires

Blijf op de hoogte en volg Edith

07 Februari 2018 | Argentinië, Buenos Aires

We zitten weer in het Fierro Hotel in Buenos Aires na een reisdag, nu wel weer met een goede internet verbinding! Ik moet even mijn frustraties op papier zetten over de Argentijnse vliegmaatschappij, Aerolineas Argentinas. Eerste vlucht met hen van Buenos naar El Calafate, duur iets meer dan 3 uur - kregen pas na 1 1/2 uur een glaasje water en de flight attendants stonden eerst alleen maar mooi te wezen.

Tweede vlucht van El Calafate naar Ushuaia duur 1 1/2 uur - kregen helemaal niets nog geen slokje water, flight attendants lieten zich niet zien?! Maar de vlucht van vanmiddag was het toppunt! Moet eerst vermelden dat de vlucht goed op tijd was en kregen deze keer wel drinken en een granola bar en zakje pinda’s dus dat ging de goede kant op maar.... tussenstop in Trelew (midden Patagonië) na 2 uur vliegen. Stop van 45 minuten en moesten in het toestel blijven, ook niet erg maar als men dan het toilet wil gebruiken en ik zat op rij 4 dan mocht je niet het toilet gebruiken van de business class (2 personen in business class) en moest ik met 15 anderen helemaal naar de 2 achterste toiletten lopen en minstens 20 minuten in de rij wachten! Als een andere passagier vraagt waarom we de business class toiletten niet mogen gebruiken wordt er gezegd “omdat deze wat luxer en ruimer zijn en wij economie zijn???!” Intussen komen de nieuwe passagiers ook aan boord en kan niemand achterin een kant op! Maar dat zijn de regels van de maatschappij. Elk normaal denkend mens (flight attendants) ziet toch dat dit een waanzinnige regel is, dus waarom deze in dit geval opgevolgd moet worden??

Zo dat is eruit, denk dat ik hierover toch maar een klacht ga indienen of iets op Facebook pagina van hen posten als ze die hebben.
Verder ging alles van een leien dakje, we werden keurig opgehaald en naar het hotel gebracht en hebben vanavond de Argentijnse steak ons goed laten smaken! Morgen nog een halve dag en om 16:40 vliegen we terug naar Amsterdam, dus weer 14 uur zitten, voor we weer de kou in mogen.

• 08 Februari 2018 - 07:24

Timo:

Safe trip home!

• 08 Februari 2018 - 07:25

Timo:

Safe trip home!

• 08 Februari 2018 - 10:03

Chris:

Dit was het minst leuke verslag. Ik heb ze alle 30 gelezen. Prachtige verslagen, mooi om te lezen wat jullie hebben meegemaakt. Het was een enorme belevenis, geweldig!!
    Goede reis terug naar huis. Liefs en groetjes, Chris.

• 08 Februari 2018 - 10:33

Erna:

Oh E ik zie het helemaal voor me. Jij met paniek in de ogen dat je nodig moet en met stoom uit je oren omdat je niet mag!!!! Gelukkig maar dat ze jullie niets te drinken hebben gegeven, want dan was de rij nog langer geweest. Maar je hebt gelijk te gek voor woorden.Ik hoop dat het personeel van KLM beter voor jullie zal zorgen. Nogmaals goede veilige vlucht terug. Dikke knuffel xxx

• 08 Februari 2018 - 11:01

Lia Rook:

hoi hoi, gisteren wel de foto gezien, maar het verslag konden wij hier in huize Rook niet openen. Zowel niet op dicks pc, als de mijne.
    Wat een gedoe met die toiletten. Je hebt in ieder geval aardig anti-reclame gemaakt voor deze maatschappij.
    Geniet nog van jullie laatste dag in Buenos Aires. Voor morgen veilige vlucht en behouden aankomst in Amsterdam.
    Ik ga voor jullie duimen dat het morgen net zulk mooi weer is als vandaag. Stralend blauwe lucht, het vriest wel. Maar jullie zijn de kou gewend door deze reis. XX