Op Zee - Reisverslag uit Mikonos, Griekenland van Edith Oers-Velberg - WaarBenJij.nu Op Zee - Reisverslag uit Mikonos, Griekenland van Edith Oers-Velberg - WaarBenJij.nu

Op Zee

Blijf op de hoogte en volg Edith

22 Juni 2017 | Griekenland, Mikonos

Vandaag een hele dag op zee want we moeten weer terug richting Venetië. Maar eerst morgen onze laatste stop in Dubrovnik, Croatië.
De dag op zee was ook weer lekker relaxen een beetje eten en drinken tussendoor en de kids hebben weer liggen bakken zodat ze in ieder geval een beetje bruin thuiskomen.
Het is mij wel opgevallen hoeveel en vaak mensen in plaats van gezonde salades alleen maar zoetigheden eten voor de lunch en zeker ook de kinderen aan boord. Ongelooflijk dat de ouders dit voorbeeld geven!
We hadden vanavond in de eetzaal eigenlijk ons afsluitings diner in gala want morgenavond moeten we weer de koffers gereed maken voor aankomst in Venetië en alweer het einde van de cruise. Aan het eind van het diner kregen we allen een glaasje spumante en werd de kapitein en de keuken staff voorgesteld die zo hun best hebben gedaan om elke dag iets lekkers op tafel te zetten. Ook nog een extra toetje voor ons allen, alsof we nog niet genoeg calorieën hebben binnen gekregen?! Dan nog wat kaarten met z'n allen en de persoon die verloor moest "shotten"! Dus Frank en ik waren beiden de klos.
Nog even de voetjes van de vloer op muziek uit de disco in de 90er jaren waarvan ik denk dat er weinig ritme in zit behalve een constante dreun, maar misschien ben ik er te oud voor?! En dan gaat ook de klok vannacht weer één uurtje terug en zitten we weer op NL tijd. Dus voor nu welterusten en tot morgen.

• 23 Juni 2017 - 09:29

Erna:

Wat een leuke foto's en wat zit kleine Oscar ook lekker te genieten.Frank die andere zonnebril vind ik je toch leuker staan hihi. Veel lol nog met elkaar en genieten in Dubrovnik xxx

• 23 Juni 2017 - 10:59

Lia:

Als het goed is, komen jullie vandaag in Venetie aan ? En vandaag weer terug naar huis ? De foto's bij het laatste verslag waren weer leuk. Uiteraard steelt 0scar de show, vooral omdat die foto naast die van zijn opa staat met die beeldige bril. Ik ga geen commentaar op die bril geven, want voor hetzelfde geld wordt er iemand boos.
    De hittegolf is hier over en dat scheelt enorm met gisteren.
    Ik spreek jullie vast wel dit weekend. n ieder geval een goede vlucht en veilige aankomst weer in nederland. XX