Mahalo nui loa en A hui hou Hawaii - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Edith Oers-Velberg - WaarBenJij.nu Mahalo nui loa en A hui hou Hawaii - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Edith Oers-Velberg - WaarBenJij.nu

Mahalo nui loa en A hui hou Hawaii

Blijf op de hoogte en volg Edith

11 April 2015 | Nederland, Rotterdam

Vandaag was weer een mooie zonnige dag die ons vanmorgen tegemoet trad dus heerlijk uitgebreid ontbeten bij Lulu's naast het Hotel en nog even genieten van het prachtige uitzicht wat we hier elke morgen hebben gehad. We hoorden vandaag pas dat er een free shuttle bus naar het á la Moana Shopping Center is vanuit ons Hotel, wat een sukkels zijn het toch dat ze dat niet even eerder hebben verteld! Maar goed we zijn er ook op vele andere manieren gekomen hoor daar niet van á $4,- dus erg is het niet. Dat was een beetje jammer van dit Hotel ze geven je een beetje te summiere informatie - it's like pulling teeth!
Nog even de laatste souvenirs ingeslagen en bij Bubba Gump Shrimp Co. nog voor de laatste keer Garlic Shrimps á la Hawaii genomen en terug naar het Hotel om naar de Airport te vertrekken voor onze vlucht van 5 1/2 uur naar Seattle met Delta Ailines.

Onze vlucht naar Seattle ging zo voorbij en heb toch een paar uurtjes lekker geslapen. Gelukkig was de lounge in Seattle open om 5:00 uur en konden we daar terecht bij onze aankomst om 5:30 Seattle time. We wilden eigenlijk naar Pike Place Market along de waterfront in Seattle maar de trein reis vanuit de airport ernaar toe was 40 minuten en de market opende pas om 11:00 uur. Wij moesten om 13:45 weer door vliegen dus het was eigenlijk niet de moeite waard, jammer wel. Dus in de quiet room, de beentjes omhoog na een licht ontbijt, en vliegtuigen kijken. Nog even door de airport gewandeld en winkels gekeken en zo zijn de uurtjes voorbij gevlogen.

Om 12:30 richting nieuwe vertrek gate gelopen en wilden nog de last minute duty free spullen kopen maar helaas moesten we minstens een half uur voor boarding deze hebben gekocht op de A pier want de spullen werden bij de vertrek gate afgeleverd dus je kreeg ze niet zelf mee zoals bij ons op Schiphol. Nobody told us!

Vlucht van 9 uur naar Amsterdam is ook vlot en smooth verlopen en om 8:30 lokale tijd stond ons Delta vliegtuig aan de grond op de Polderbaan. Mooie plaatjes gemaakt bij van de Nederlandse kust bij aankomst, de lichtval was bijzonder, ook de eerste bollenvelden waren al goed te zien. Wij waren weer thuis na 5 weken met veel indrukken en vooral voor mij, hele speciale memories van o.a. de herontmoeting in NZ van veel mensen die een speciaal plekje hebben in mijn hart!

BACK TO REALITY with food for thought and great memories for a long while yet! WE SHALL BE BACK GOD WILLING.

XXX